Akár ingyen!


Szélvédője menthetetlen, cserére szorul?
Forduljon hozzánk bizalommal, keressen minket időpont egyeztetés céljából!
Az elmúlt években nagy mennyiségű autón cseréltünk,autóüveget a legmagasabb szakmai hozzáértéssel.
Szélvédőcserét bármilyen autótípusra CASCO ügyintézés mellett is meg tudunk oldani, így a csere akár biztosítótól függően ingyenes is lehet!

A szélvédő, oldalüveg, hátfalüveg cseréjét legjobb minőségű anyagokkal és az erre a célra kifejlesztett célszerszámok segítségével végezzük.
Szakértő kollégáink nagy tapasztalattal rendelkeznek az autóüveg cserében.
Ezen felül szervizünk vállalaja az autóüvegek és szélvédők beázásának megszüntetését.



Mikor is kell cserélni a szélvédőt?

Szélvédőt nem csak akkor kell,ajánlott cserélni amikor az teljesen betört.
Ugyanis a kőfelverődés,karcolások,repedések is megakadályozhatják, hogy gépkocsink sikeresen átmenjen a műszaki vizsgán.
És nem csak a műszaki vizsga hiúsulhat meg hanem a rendőrök is komolyan ellenőrzik szélvédőnk állapotát,így ha azt veszélyessé,alkalmatlannak tartják büntetést is kaphatunk.
De természetesen ezek elenyésző gondok,ugyanis a legfontosabb a személyi biztonság,melyben a gondtalan kilátás, így szélvédőnk is fontos szerepet játszik.

Biztosítási ügyintézés

A Márton Autószerviz kapcsolatban áll az összes biztosító társasággal,így rugalmasan és gyorsan folyik az ügyintézés.
Szervizünk az ön meghatalmazásával eljár az adott ügyben,így önnek nem kell aggódni,foglalkoznia vele.
E szolgáltatásunk is egy kényelmi szolgáltatás,hisz cégünk igyekszik az önök magasszintű,prémium kiszolgálására.

Szélvédő csere utáni kamera kalibrálás

Igen,jól olvassa a Márton Autószerviz már ezt is el tudja végezni.
A technika fejlődésével egyre újabb és újabb szervizfeladatok elvégzése válik szükségessé.
Az utóbbi tíz évben számuk megsokasodott és ennek nagy részét a közlekedésbiztonsági
rendszerek vizsgálata teszi ki. Már nem számítanak újdonságnak a környezetét figyelő érzékelők (kamerák, radarok) a gépkocsi szélvédője mögött, radarok a hűtőrács környezetében vagy a hátsó karosszériaelemek takarásában. Újrakalibrálásuk sokféle javítói munka után nemcsak indokolt, hanem, mivel biztonságkritikus rendszerekről van szó, kötelező is.

A szakma ezt a diagnosztikát ADAS néven azonosítja. Az ADAS angol nyelvű rövidítés, mely fejlett vezetőtámogató rendszereket jelent. Számos figyelmeztető és autonóm járműmozgás-módosító funkció összességét jelenti. Az érzékelőknek a gépkocsi környezetét kell figyelniük, abban észlelni mindenféle mozgást, tárgy feltűnését (ez lehet gyalogos, kerékpáros, másik gépjármű stb.), erre figyelmeztetni a vezetőt és a betanított módon beavatkozni. Minden rendben van addig, amíg az érzékelő azt a térszegmenst figyeli, melyet neki szántak. Ha ettől „látómezője” eltér (mert például sérül a felfogatása, karosszériajavítás vagy szélvédőcsere után nem kerül pontosan a helyére), nem azt látja, amit látnia kell és téves döntésre juthat. A viszonyítási tengelyek ismeretében, melyet a diagnosztikai hardvereszközökkel (táblák, táblarajzelemek, lézersugarak) azonosítunk, a szoftveres (újra)kalibráció kijelöli az értékelés számára az új, immár helyes vonatkozási tengelyeket. Ez a dolog műszaki lényege. Az autó ADAS nélkül is megy, sőt kalibrálatlan ADAS-sal is. Ha azonban a kalibrálatlan állapotból eredően téves beavatkozást hajt végre és ebből baleset lesz, megvan a baj!

Szóval,mely autók rendelkeznek ilyen érzékelővel,ott kötelező elvégezni ezt a kalibrációt,hisz ez egy biztonságtechnikai berendezés.
Így önök is biztonságban vannak, nem mellesleg a biztosító nem is téríti a kárt ha nincs a szenzor bekalibrálva.